מדיניות משלוחים

חטיבה העסקית  רוצה להעניק לכם חווית שירות נעימה החל משלב הרכישה באתר ועד קבלת המארז.

להלן מידע על המשלוחים:

  • אפשרויות המשלוח הינם בהתאם לאפשרויות השילוח המופיעות באתר הבחירה/ רכישה.
  • זמני הגעה יבוצעו בכפוף לתאריכים המופיעים באתר האתר הבחירה/ רכישה.
  • משלוח שיבוצע לכתובת פרטית שאינה במאגר הכתובות שהעבירה ה" חברה " מראש, הינם דרך חברת שליחויות חיצונית .
  • מעקב על המשלוח- באפשרותכם לפנות לשירות הלקוחות של החטיבה העסקית באמצעות מייל- info@dreamcard.co.il  או למספר טלפון 5495* בימים א'- ה' בין השעות 09:00-14:00.
  • אזורי שילוח- ניתן לבצע הזמנה באתר לרוב אזורי הארץ.
  • שינוי אופן השילוח לאחר ביצוע הזמנה: ניתן לשנות את אופן השילוח באמצעות שירות הלקוחות של החטיבה העסקית בשעות הפעילות של שירות הלקוחות - info@dreamcard.co.il  או למספר טלפון 5495* בימים א'- ה' בין השעות 09:00-14:00.

 

 ביטול עסקה

החזרות וביטול עסקה יבוצעו בהתאם לתקנון המופיע באתר הבחירה ובכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ולרבות התקנות מכוחו.

  • לקוח רשאי לבטל עסקה באחת הדרכים שלהלן: בטלפון; בדואר רשום; בדואר אלקטרוני; באינטרנט בקישור ייעודי בדף הראשי באמצעות מסירת הודעה בכתב על ביטול ההזמנה בכל אחד מהאמצעי ההתקשרות המצוינים לעיל ומפורטים להלן. בהודעת ביטול על הלקוח לפרט את שמו ומספר הזהות שלו, ואם נמסרה הודעת הביטול בטלפון - פרט מזהה נוסף.
  • לקוח רשאי לבטל עסקה, תוך 14 מיום קבלת המוצר או מיום קבלת הודעת אימות עם  פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מבניהם.
  •  על אף האמור לעיל, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית המס ודף הסבר זה עם פרטי העסקה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין. ביטול עסקה והחזר כספי יהיה ניתן לבצע עם כרטיס האשראי שבאמצעותו התבצעה הרכישה בלבד.
  • הלקוח רשאי לבטל עסקה באחת הדרכים שלהלן: בטלפון; בדואר רשום; בדואר אלקטרוני; באינטרנט בקישור ייעודי בדף הראשי באמצעות מסירת הודעה בכתב על ביטול ההזמנה בכל אחד מהאמצעי ההתקשרות המצוינים לעיל ומפורטים להלן. בהודעת ביטול על הלקוח לפרט את שמו ומספר הזהות שלו, ואם נמסרה הודעת הביטול בטלפון - פרט מזהה נוסף.
  • הנך מתבקש/ת להמנע משימוש במוצרים אשר בכוונתך להחזיר.

 

ביטול עסקה על ידי החטיבה העסקית 

הזמנתכם עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרת מן המלאי, או במידה ופרטי כרטיס האשראי שלך ו\או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת. בכל אחד ממקרים אלה ייצור עמך שירות הלקוחות קשר.

 

פרטי התקשרות

טלפון - 5495*, באמצעות כתובת המייל - info@dreamcard.co.il , באמצעות אתר האינטרנט www.dcgift.co.il

 

Let's talk

מחפשים מתנות חג לעובדים?
השאירו פרטיכם
ונחזור אליכם בהקדם

LET'S TALK

השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות המסומנים ב * הינם שדות חובה